Dnes je 22. augusta 2018, meniny má a zajtra

Chcú stiahnuť štúdiu o premene krviniek na kmeňové bunky

Zdroj: SITA, redaktor: red, pridané: 12.03.2014

Vedec chce stiahnuť štúdiu o premene krviniek na kmeňové bunky. Teruhiko Wakajama, ktorý sa na výskume podieľal, tak spravil po tom, čo ho viacerí vedci spochybnili.
Chcú stiahnuť štúdiu o premene krviniek na kmeňové bunky
Zdroj obrázku: Dreamstime.com/databanka

Japonský vedec Teruhiko Wakajama, ktorý sa podieľal na nedávno zverejnenej štúdii o možnej premene krviniek na kmeňové bunky pomocou stimulácie kyselinou, žiada, aby boli tieto výsledky stiahnuté. Spravil tak po tom, čo viacerí vedci tento výskum spochybnili, nakoľko sa im ho nepodarilo úspešne zopakovať.

"Prestal som tomu výskumu veriť. Objavilo sa v ňom príliš veľa nejasností. Myslím si, že by sme mali počkať, kým sa tieto výsledky podarí potvrdiť. Mali by sme preto túto štúdiu stiahnuť, pripraviť všetky potrebné údaje a následne ich použiť, aby sme dokázali, že je pravdivá. A ak sa ukáže, že sme nemali pravdu, tak budeme musieť vysvetliť, ako sa to mohlo stať," uviedol pre japonské médiá Wakajama, ktorý už údajne kontaktoval ostatných spoluautorov s požiadavkou, aby súhlasili so stiahnutím štúdie.

Informácie pochádzajú z webstránok www.bbc.co.uk, blogs.nature.com a archívu agentúry SITA.

Stefani je frontmankou rockovej formácie No Doubt. Teraz, keď ukončila svoju sólovú kariéru, rozpadnutá kapela sa môže konečne dať zase dokopy.
HPC je skratkou Heico Performance Car, ktorá kombinuje individualizačný program Heico Sportiv pre Volvo V40 s niektorými špeciálne vyvinutými výkonnými komponentmi.
Po množstve koncertov s kapelou sa český spevák Xindl X vracia na hudobné pódiá, ako pesničkár.
Anastacia sa vracia po štyroch rokoch od svojho predchádzajúceho radového albumu Heavy Rotation.
Výnimočné nahrávky, ktoré už nezoženiete – X.
Už v utorok 29. januára budú môcť diváci na Slovensku zažiť atmosféru koncertu jednej z najväčších rockových legiend – The Rolling Stones.
Predstavuje titulný singel Babylon – exkluzívnu spoluprácu s Majkom Spiritom a Maxom!
Samsung Multiproof W200 je kamera odolná voči otrasom, vode i prachu, vďaka čomu je vhodná do akéhokoľvek prostredia a natočí Full HD video dokonca aj pod vodou!