Dnes je 24. apríla 2018, meniny má a zajtra

Chcú stiahnuť štúdiu o premene krviniek na kmeňové bunky

Zdroj: SITA, redaktor: red, pridané: 12.03.2014

Vedec chce stiahnuť štúdiu o premene krviniek na kmeňové bunky. Teruhiko Wakajama, ktorý sa na výskume podieľal, tak spravil po tom, čo ho viacerí vedci spochybnili.
Chcú stiahnuť štúdiu o premene krviniek na kmeňové bunky
Zdroj obrázku: Dreamstime.com/databanka

Japonský vedec Teruhiko Wakajama, ktorý sa podieľal na nedávno zverejnenej štúdii o možnej premene krviniek na kmeňové bunky pomocou stimulácie kyselinou, žiada, aby boli tieto výsledky stiahnuté. Spravil tak po tom, čo viacerí vedci tento výskum spochybnili, nakoľko sa im ho nepodarilo úspešne zopakovať.

"Prestal som tomu výskumu veriť. Objavilo sa v ňom príliš veľa nejasností. Myslím si, že by sme mali počkať, kým sa tieto výsledky podarí potvrdiť. Mali by sme preto túto štúdiu stiahnuť, pripraviť všetky potrebné údaje a následne ich použiť, aby sme dokázali, že je pravdivá. A ak sa ukáže, že sme nemali pravdu, tak budeme musieť vysvetliť, ako sa to mohlo stať," uviedol pre japonské médiá Wakajama, ktorý už údajne kontaktoval ostatných spoluautorov s požiadavkou, aby súhlasili so stiahnutím štúdie.

Informácie pochádzajú z webstránok www.bbc.co.uk, blogs.nature.com a archívu agentúry SITA.

Dvojdielny ruský film, kde hlavným hrdinom je pes Bim. So svojím pánom Ivanom Ivanovičom má Bim veľmi krásny vzťah, Ivan však žiaľ ťažko ochorie.
Zmysluplné posolstvo je zároveň tým správnym označením toho, čo prináša tento album. Pod producentským dohľadom Petra Svobodu a Lucie Gažiovej vznikala táto nahrávka neuveriteľné dva roky.
Štúdia športiaku sa predstaví v Detroite
Zdravotný stav britského speváka Georgea Michaela, ktorého minulý týždeň hospitalizovali vo Viedni so zápalom pľúc, sa zlepšuje.
Základným príznakom sociálnej fóbie (fóbia) je silná úzkosť, ktorá sa objavuje v rozličných, pre postihnutého ťažko zvládnuteľných spoločenských situáciách.
V ponuke predchádzajúceho modelu Hondy Accord kombík chýbal, avšak znalci značky vedia, že kombi Aerodeck štvrtej a piatej generácie bol veľmi obľúbený.
Skúste sa držať nasledujúcich niekoľkých zásad a uvidíte, že sa budete cítiť lepšie.
pred rokmi
Český detektívny seriál, ktorý búra mýty o tom, že sa u susedov točia nezmysly.