Dnes je 26. mája 2019, meniny má a zajtra

Chcú stiahnuť štúdiu o premene krviniek na kmeňové bunky

Zdroj: SITA, redaktor: red, pridané: 12.03.2014

Vedec chce stiahnuť štúdiu o premene krviniek na kmeňové bunky. Teruhiko Wakajama, ktorý sa na výskume podieľal, tak spravil po tom, čo ho viacerí vedci spochybnili.
Chcú stiahnuť štúdiu o premene krviniek na kmeňové bunky
Zdroj obrázku: Dreamstime.com/databanka

Japonský vedec Teruhiko Wakajama, ktorý sa podieľal na nedávno zverejnenej štúdii o možnej premene krviniek na kmeňové bunky pomocou stimulácie kyselinou, žiada, aby boli tieto výsledky stiahnuté. Spravil tak po tom, čo viacerí vedci tento výskum spochybnili, nakoľko sa im ho nepodarilo úspešne zopakovať.

"Prestal som tomu výskumu veriť. Objavilo sa v ňom príliš veľa nejasností. Myslím si, že by sme mali počkať, kým sa tieto výsledky podarí potvrdiť. Mali by sme preto túto štúdiu stiahnuť, pripraviť všetky potrebné údaje a následne ich použiť, aby sme dokázali, že je pravdivá. A ak sa ukáže, že sme nemali pravdu, tak budeme musieť vysvetliť, ako sa to mohlo stať," uviedol pre japonské médiá Wakajama, ktorý už údajne kontaktoval ostatných spoluautorov s požiadavkou, aby súhlasili so stiahnutím štúdie.

Informácie pochádzajú z webstránok www.bbc.co.uk, blogs.nature.com a archívu agentúry SITA.

>Predchádzajúca generácia Mazdy 2 na našom trhu príliš neuspela. Mohol za to jednak vonkajší dizajn, ktorý európskemu vkusu príliš nevoňal, jednak vysoko nadsadená cena, za ktorú sa dá kúpiť už auto nižšej strednej triedy.
Toto 2CD prináša výber toho najlepšieho zo štyroch legendárnych koncertov z priebehu histórie kapely Omega, najslávnejšej rockovej skupiny komunistického bloku.
Táto zostava vydala album pre svoje promo potreby a v oficiálnych obchodoch ho zatiaľ nekúpite.
Pracovať, keď má človek chuť, spôsobom, aký sa mu páči a bez toho, aby mu do toho niekto hovoril alebo kontroloval počas práce. Ale nie je všetko také ružové.
Bez zhonu a starostí môžete stráviť tohtoročnú Veľkú noc v Bardejovských kúpeľoch. V dňoch 2.4. až 7.4. 2015 si môžu samoplatcovia objednať pobyt trvajúci 3 až 5 nocí.
Slovenská speváčka predstavila videoklip k aktuálnemu singlu Nová, ktorý je jej intímnou spoveďou.
Britská tlač prijala album s obrovským nadšením. Prestížny hudobný časopis Q ju ohodnotil štyrmi hviezdičkami z piatich možných a zaradil ju medzi klasické diela.
Zabudnite na muzikály zo strednej, tu ste niekde inde. Spieva sa tu ako o život, zásadne a capella (tedy bez kapely), sex je zakázaný, pretože škodí hlasivkám, a kto neladí so zvyškom, ten musí z kola von.