Dnes je 22. januára 2020, meniny má a zajtra

Chcú stiahnuť štúdiu o premene krviniek na kmeňové bunky

Zdroj: SITA, redaktor: red, pridané: 12.03.2014

Vedec chce stiahnuť štúdiu o premene krviniek na kmeňové bunky. Teruhiko Wakajama, ktorý sa na výskume podieľal, tak spravil po tom, čo ho viacerí vedci spochybnili.
Chcú stiahnuť štúdiu o premene krviniek na kmeňové bunky
Zdroj obrázku: Dreamstime.com/databanka

Japonský vedec Teruhiko Wakajama, ktorý sa podieľal na nedávno zverejnenej štúdii o možnej premene krviniek na kmeňové bunky pomocou stimulácie kyselinou, žiada, aby boli tieto výsledky stiahnuté. Spravil tak po tom, čo viacerí vedci tento výskum spochybnili, nakoľko sa im ho nepodarilo úspešne zopakovať.

"Prestal som tomu výskumu veriť. Objavilo sa v ňom príliš veľa nejasností. Myslím si, že by sme mali počkať, kým sa tieto výsledky podarí potvrdiť. Mali by sme preto túto štúdiu stiahnuť, pripraviť všetky potrebné údaje a následne ich použiť, aby sme dokázali, že je pravdivá. A ak sa ukáže, že sme nemali pravdu, tak budeme musieť vysvetliť, ako sa to mohlo stať," uviedol pre japonské médiá Wakajama, ktorý už údajne kontaktoval ostatných spoluautorov s požiadavkou, aby súhlasili so stiahnutím štúdie.

Informácie pochádzajú z webstránok www.bbc.co.uk, blogs.nature.com a archívu agentúry SITA.

Priamo v Bratislave v časti Petržalka na umelom kopci sa v dňoch 1.-3. júla 2011 uskutoční originálny blatový festival pod názvom MUDFEST.
Skvelá správa pre všetkých fanúšikov Richarda Müllera! Po megaúspechu minuloročného turné po slovenských a českých divadlách vyráža Richard Müller znovu na koncertnú šnúru.
Richard Müller sa po vypredaných halách v Českej republike presúva do Bratislavy na druhú časť Potichu Tour 2.
Adam Ďurica vyrazil na zimné turné a hneď prvý koncert bol poriadnou bombou.
Nové Bentley Mulsanne Mulliner Driving Specification očaruje markantnými dizajnovými prvkami.
Súprava bude obsahovať figúrky hlavných postáv zo seriálu Simpsonovci (1989), medzi ktorými nebudú chýbať Homer, Bart, Marge či Ned Flanders.
Modelový ročník Seatu Exeo / Exeo ST prináša niekoľko decentných zmien a okrem toho sa podarilo aj znížiť spotrebu paliva.
Mozarthaus Vienna v rakúskej metropole pozýva v nedeľu 29. januára na deň otvorených dverí.