Server.sk Auto Fit Kino Music Tech Zľava Môj Bazár Job Reality Fórum Súťaž Foto Počasie PR správy

Dnes je 22. januára 2019, meniny má a zajtra
Aktuálny čas:

SKOK!: Predstavil program generálnej opravy Slovenska

Zdroj: SITA, redaktor: redakcia, pridané: 19.09.2015

Juraj Miškov pripomenul, že Skok! nie je projektom pre jedny voľby, a ľudia, ktorí program zostavovali, sú zárukou, že ho strana dokáže aj realizovať.
SKOK!: Predstavil program generálnej opravy Slovenska
Zdroj obrázku: Internet
 

BRATISLAVA 19. septembra (SITA) – Opozičný Skok! dnes na programovej konferencii predstavil víziu SR a volebný program, ktorý predseda strany Juraj Miškov nazval programom generálnej opravy Slovenska. „Po nejakom čase dom, auto aj krajina potrebujú generálnu opravu. Po 25 rokoch vám nestačí po dome pobehovať so skrutkovačom a kombinačkami, ale potrebujete urobiť oveľa viac, vymeniť všetky opotrebované časti, nový hardvér aj softvér, využiť všetky najnovšie technologické vychytávky. To je to, čo nazývame generálnou opravou, a to je to, čo dnes Slovensko podľa nás potrebuje,“ povedal dnes novinárom predseda strany Skok! Juraj Miškov. Volebný program, ktorý tvorí 165 stránkovú knihu, podľa Miškova na rozdiel od iných strán zodpovedá dobe, v ktorej žijeme, teda 21. storočiu.

Za tri najväčšie problémy, ktoré by Slovensko malo riešiť, označil šéf pracovnej skupiny pre volebný program Martin Chren skutočnosť, že krajinu si privlastnilo niekoľko skupín, ktoré ju využívajú vo svoj prospech. „Potrebujeme dekoncentráciu moci, musíme vrátiť Slovensko ľuďom,“ konštatoval. Krajinu zároveň podľa Chrena treba odomknúť, respektíve prebudiť ako spiacu Snehulienku, keďže SR 10 rokov prešľapuje na mieste, a hoci disponuje potenciálom, nevyužíva ho. „Posledné štrukturálne reformy sa prijali v roku 2004,“ doplnil poslanec. Chren tiež pripomenul, že Slovensko ako štát nefunguje a ľudia prestali očakávať, že by sa to mohlo zmeniť. „26 rokov po nežnej revolúcii by sme nemali byť zvyknutí na to, že si do nemocnice musíme priniesť toaletný papier a pri vážnych zdravotných problémoch okamžite hľadať známeho lekára,“ konštatoval Chren.

Poslanec Jozef Kollár zdôraznil, že Slovensko musí nanovo zadefinovať model ekonomického rastu, aby sa po dekáde stratených príležitostí nehovorilo o celej stratenej generácii. Programové priority strany Skok! stoja na vzdelávaní, inováciách, rovnosti príležitostí pre všetkých a zastavení likvidácie strednej príjmovej skupiny obyvateľstva. „Po rokoch investícií do fabrík musíme investovať do ľudí,“ konštatoval Kollár.

Miškov pripomenul, že Skok! nie je projektom pre jedny voľby, a ľudia, ktorí program zostavovali, sú zárukou, že ho strana dokáže aj realizovať. „Hovoríme o vízii, o spoločnosti, v ktorej chceme žiť,“ uzavrel Miškov s tým, že väčšina strán stratila zápal a schopnosť ponúkať nové myšlienky.




Server.sk v iOS Server.sk v Androide
 
 

Diskusia k článku

Tvoje meno:

Komentár:



Ďalší obsah siete Server.sk


Vyberáme z archívu ...

pred 5 rokmi
Najväčší letný filmový festival Bažant Kinematograf ukončil 9. septembra svoju cestu po Slovensku.
pred 6 rokmi
V sobotu vo veku 90 rokov v Buenos Aires zomrel bývalý jazdec formuly 1 José Froilán Gonzáles, ktorý priniesol pre taliansky tím Ferrari prvé víťazstvo v rámci seriálu majstrovstiev F1.
pred 7 rokmi
Epizóda so slávnym britským astrofyzikom bude mať v USA premiéru 5. apríla.
pred 5 rokmi
Dobrodružná animovaná komédia rozpráva príbeh prvej pravekej rodiny na svete – Krúdovcov.
pred 6 rokmi
Alergia je neprimeranou reakciou imunitného systému na neškodné látky v prostredí. Vaše telo je oslabené a nedokáže sa vysporiadať s látkami, ktoré ostatných neohrozujú.
pred 6 rokmi
Dizajnové zmeny Volva V40 R-Design pri porovnaní s obyčajnou V40-kou sú zrejme na prvý pohľad.
pred 5 rokmi
Keď chceš byť superhrdinom, len kostým nestačí. V neskutočne zábavnej akčnej komédii Kick-Ass, ktorá pred tromi rokmi zažiarila na filmovom nebi, to bolestivo na vlastnej koži pocítil jej hrdina Dave alias Kick-Ass (Aaron Taylor-Johnson).
pred 15 rokmi
V automobilke Mercedes-Benz je pohon 4x4 exkluzívna záležitosť. Do triedy C ho montujú len v kombinácii s dvomi zážihovými V6 agragátmi C240 a C320.